diumenge, 25 de març del 2018

EXPLICACIÓ DEL PLA DE TREBALL

Bones, la intencionalitat d’avui és explicar una mica el meu pla de treball proposat per tal de concretar i contextualitzar una mica la meva actuació al llarg d’aquests dies...
Les pràctiques les estic realitzant en un EAP (Equip d’Assessorament Psicopedagògic) d’una localitat del Baix Llobregat, on ja vaig realitzar el pràcticum I. Per consegüent la meva intervenció es centrarà en l’àmbit de l’educació escolar considerant les tasques dels psicopedagogs d’ EAP com a eix principal i únic.
El meu pla de treball consta d’intervencions diverses, ja que s’han seleccionat varis casos, de demandes i necessitats diferents i a més a més, s’ha aprofitat el període de valoracions de futures entrades a P-3 per al curs vinent així com el seguiment d’escolaritats compartides iniciades al pràcticum I.
Per concretar-ho una mica més:
CAS 1:SEGUIMENT  D’UNA ALUMNA AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS AL LLARG DE LA SEVA ESCOLARITAT (M)
CAS 2: AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA INICIAL D’UNA ALUMNA PER CANVI CENTRE (N)
CAS 3: VALORACIONS ENTRADES P3 INFANTIL CURS 2018-19 (Selecció de 3 casos)
CAS 4: SEGUIMENTS ESCOLARITATS COMPARTIDES INICIADES PRACTICUM I 
Si partim de la idea que la missió d’aquesta psicopedagoga (tutora de pràctiques) és assessorar i orientar als centres educatius i al professorat en la resposta educativa a la diversitat de l'alumnat, als alumnes amb necessitats educatives especials i a les seves famílies, podrem contemplar la intervenció a partir d’aquesta atenció als centres educatius, a l’alumnat i a les seves famílies i finalment també a la zona. 
Els casos no han estat triats a l’atzar sinó que analitzant les tasques que se li plantejaven a la meva tutora al llarg d’aquests mesos, vam realitzar de forma conjunta una selecció, per tal de poder intervenir en varis.
Per si voleu fer un cop d'ull...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada